|
|
|
SICIS |
|
|
|
|
|
|
1. FAP
www.fapceramiche.com
|
|
Fap keramika je uspešno pozicioniran brend u sektoru kupatilskih pločica visokog kvaliteta. Vision, Passion, Hydra , Renova i druge visoko cenjene kolekcije su obeležile tačku preokreta u ovom sektoru, i postale su referenca u celom svetu. Posebnu pažnju posvetili su proizvodnji zidnih pločica . Rezultat su laserski sečene pločice velikih formata i odličnih performansi. Originalan dizajn, kao i izuzetno širok spektar istih tonova, prati najnovije stilske trendove.
|
|
2. BARDELLI
www.bardelli.it
|
|
Savršen spektar boja omogućava slobodu kompozicije. Daje mogućnost projektantu da prostor interpretira na sebi svojstven način. Jedinstveni, ručno radjeni dekori koje su dizajnirali poznati dizajneri i umetnici, daju karater enterijerima i čine ih nezaboravnim. Bardelli Vam ne nudi samo podne iIi zidne pločice, Bardelli nudi pločice koje Vam pružaju mogućnost da kroz dizajn kupatila prikažete vas životni stil.
|
|
3. GRANITI FIANDRE
www.granitifiandre.com
|
|
Fiandre, vodeća kompanija u proizvodnji porcelanskih pločica visokog nivoa, jake reputacije, u skladu sa više od 50 godina inovacije i istraživanja. Visoko tehnološki proces obrade materijala nudi svetu arhitekture širok izbor rešenja za podove i popločavanje, odgovarajući svim zahtevima gradnje.
Društvena posvećenost koja ovu kompaniju izdvaja od ostalih je konstantna pažnja prema pitanjima ekologije, zahvaljujući stalnom i detaljnom istraživanju u cilju kreiranja izvrsnih proizvoda korišćenjem najčistijih sirovina. Prirodni kamen, mermer i granit su inspiracije vodećih kolekcija ovog proizvodjača. Kvalitet sirovina, zajedno sa naprednom tehnologijom i konstantnim praćenjem estetskih trendova i dizajna, garantuje dugotrajne rezultate.
|
|
4. KEOPE
www.keope.com
|
|
Izuzetna tehnologija korišćena pri izradi ovih podnih pločica, čini ih veoma čvrstim i kvalitetnim oblogama. Keope su mlada fabrika, koja je od samog početka dizajn svojih proizvoda poverila arhitektima. Rezultat te saradnje su serije koje se odlikuju odličnom paletom prirodnih tonova, kao i dobrim odabirom formata. Medjusobno kompatibilni, omogućavaju veliki broj kombinacija i kreiranje jedinstvenih slogova. Raznolikost neobičnih finitura omogućava široku primenu u komponovanju rustičnih kao i modernih enterijera.
|
|
5. APPIANI
www.appiani.it
|
|
Fabrika je osnovana u Trevizu 1873 godine. Proizvod koji ih afirmiše širom sveta, su keramički mozaici za unutrašnju i spoljnu upotrebu. Velik izbor formata (1.2x1.2cm, 2.7x2.7, 2.7x7cm, 7x7cm…), odlična paleta boja, kao i različite finiture čine ih vrlo interesantnim materijalom za završnu obradu enterijera i eksterijera. Njihovim korišćenjem anuliraju se ograničenja koja proizilaze iz forme. Karakteriše ih kompletan opus veličina i boja, modularnost koja u potpunosti zadovoljava potrebe arhitekte. Appiani proizvodi mozaik formata 1.2x1.2cm - najmanje pločice koja se moze naći na tržištu. Tekstura površina pokrivenih Appiani mozaicima može biti važan činilac u skupu elemenata kojima se savremena arhitektura služi.
|
|
6. POZZI-GINORI
www.pozzi-ginori.com
|
|
Jedna od vodećih evropskih fabrika u proizvodnji sanitarija i kada. Proizvodi ove fabrike imaju za cilj da promovišu zdraviji životni stil stvaranjem ekološhkih rešenja za kupatila modernog dizajna. Najpoznatije serije dizajnirao je Antonio Citterio, vodeći računa o tradicionalnim proporcijama, što ove serije čini ujedno funkcionalnim i estetski besprekornim. Svojim novitetima iz sezone u sezonu, nameću nove trendove.
|
|
7. AGAPE
www.agapedesign.it
|
|
Cilj kompanije Agape je da objedini najveću moguću udobnost sa beskprekornim dizajnom upotrebnih predmeta u kupatilu. Korišćenjem novih materijala i formi, vodjen ergonomskim principima, Agape predstavlja jednu od vodećih svetskih kuća na tom polju. Agape je uložio mnogo u istraživanje i razvoj, saradjujući sa protagonistima italijanskog dizajna kao i mladim dizajnerima koji obećavaju (Gergely Agoston, Daniele Borin, Nicola Gibertini and Mattia Vittori, Fabio Bortolani, Alessandro Farnetti, Marco Ferreri, Giulio Gianturco, Konstantin Grcic, Claudio La Viola, Angelo Mangiarotti, Enzo Mari, Maurizio Negri, Giuseppe Pasquali, Ermanno Righi, Carlo Tinti, Patricia Urquiola, Marco Zito.). Zbog svega do sad navedenog, kao i vrhunskog kvaliteta obrade, sa ponosom smo uvrstili Agape u tim naših saradnika.
|
|
8. ALBATROS
www.dominospa.com
|
|
Nudi program koji ne označava samo hidromasažu u tradicionalnom smislu… u pitanju je nov pristup korišenja vode, kao prirodnog elementa, za očuvanje i stvaranje fizike i mentalne energije kroz sedam različitih procesa: hidromasaža (koja kombinuje energiju vode i vazduha kroz tri različita sistema- whirpool, turbopool I airpool), ozonoterapija, kneippterapija, tursko kupatilo, aromaterapija, kromoterapija i muzikoterapija.
Ozbiljan tehnički pristup prati besprekoran dizajn i izrada kada i tuš-kabina
|
|
9. ZAZZERI
www.zazzeri.it
|
|
Zazzeri je osnovan jos 1929 u srcu Firence. Tokom godina zauzeo je vodeće mesto medju prozivodjačima kupatilskih slavina. Ideje ovog proizvodjača su vodjene iskustvom, senzualnošću, pažnjom posvećenom detalju, razumevanjem trendova. Ime Zazzari se vezuje za izuzetan dizajn i pouzdanost izgradjenu kroz 70-ogodišnje iskustvo. Zazzari je jedan od prvih prozivodjača kupatilskih slavina koje je u svoja istraživanja uključio i svetski poznate arhitekte i dizajnere. Još sedamdestetih godina otpočeta je saradnja sa velikim imenima kao što su Daniele Bedini, Junko Enomoto, Roberto Innocenti I Catherine Hamon. Rezultat je kombiancija besprekornih formi i izuzetne funkcionalnosti, što je postavilo trendove za dizajn kupatilskih slavina svuda u svetu. Jedna od najvažnijih i najdražih referenci fabrike Zazzari je slavina Junomix izložena u Muzijeu Moderne umetnosti (New York).
|
|
10. VILLEROY&BOCH
www.villeroy-boch.com
|
|
Villeroy & Boch – ime izuzetnog i jakog karaktera. Kuća bogata tradicijom. Preko 270 godina Villeroy & Boch je bila vodeća firma širom sveta u industriji keramike. Doživela je proebražaj od manufakturne prozivodnje do moderne kompanije koja diktira životni stil. Villeroy & Boch ne daje samo proizvod nego čitav životni koncept. Da bi proziveli artikl koji je vodeći u tehnološkom pogledu i estetski privlačan, koriste tradiciju u kombianciji sa inovacijom. “The House of Villeroy & Boch” predstavlja novi pristup marketingu i plasiranju brenda. “The House of Villeroy & Boch” je sinonim za sve što ima karakter porodičnog i domaćinskog.
|
|
11. ArtQuitect
www.artquitect.net
|
|
Dve činjenice vezane su za ArtQuitect: 1. Fabrika od ranih 90-tih godina prošlog veka radi na distribuciji proizvoda sledećih fabrika: Vola,Rapsel, Nito, Bardelli, Appiani i Gabbianeli koji su pretažno koncentrisani na opremanje kupatila 2. Sopstvena linija proizvoda koju dizajnira ArtQuitect tim.
Jedan od dizajnera, umetnik Jaime Hayon projektuje moderan gotovo futuristički nameštaj sa elementima baroka koji je ovaj brend izdigao u sam vrh dizajna. Moglo bi se reći da je ovo revolucija u dizajnu “digitalni barok stil”.
ArtQuitect brend je specifičan, prpoznatljv i neobičan. Svako bi želeo da ga ima.
|
|
12. SICIS
www.sicis.com
|
|
Sićis kaže: “1987, izneo sam mozaik iz dubina istorija našeg doba. Dali smo mu ime (Sicis), oblik (tesanik 17x17mm), život (knjige o sićisu), matrijal (mermer, kamen, zlato, terakota, čelik, Murano Smalto, Iridijum, Glimer, Staklo, Sintezis, Bejzik) i budućnost. Sagradili smo dom (fabriku) i pretvorili je u svet dizajnera i proizvod je osvojio svakog. Svako bi voleo da ga koristi kao što su mnogi to i činili. Mnogi su osvojeni njegovom istom lepotom. Onima koji ga još nisu videli mogu samo da poručim: Vidite ga!.”
|
|